BESTUUR


Het dagelijksbestuur is samengesteld uit 3 leden. Elk bestuurslid neemt een aantal taken op zich.

Daarnaast zijn er vrijwilligers die taken uitvoeren op aangeven van het bestuur.


Voorzitter:


Geeft richtlijnen omtrent de dagdagelijkse werking.


Zit vergaderingen voor neemt er akte van.


Neemt de reservaties en/of boekingen voor zijn rekening en deelt ze mede aan de vrijwilligers.


Penningmeester:


Geeft richtlijnen omtrent de financiƫle toestand.


Neemt akte (ad interim van de voorzitter) van de  vergaderingen.


Maakt de rekeningen van de activiteiten op basis van de gegevens dewelke door de vrijwilligers genoteerd zijn.


Volgt de inkomende en uitgaande facturen en geeft deze door aan de boekhouding.


Technische ondersteuning:


Neemt kleine herstellingen voor zijn rekening.


Voor grotere defecten worden deze bekeken en neemt hij/zij contact met de desbetreffende firma's om de herstelling te laten uitvoeren.


Volgt de herstellingswerken op en geeft mede akkoord voor de betaling van de factuur.

Vrijwilligers:


Zorgen voor de netheid, aanvulling en telling van de stock en opname van verbruik (zowel energie als verbruiksgoederen)




Raadgevers:


Omdat de Gildenzaal van oorsprong een Parochiezaal is zetelen 2 leden van de Dekenij te Lier als raadgevers in het bestuur.




Heb je nog vragen?


Dan kan je ons bereiken via email : gildenzaal.nijlen@gmail.com